Blog Informasi, Idea, Kreatif

Perihal Membuat Kek Batik

Saya harap dengan mempelajari selok-belok membuat kek batik ini tiada sesiapa manusia munasabah akan mempersoal kejantanan saya. Saya akan buat sambil menghisap rokok dan mendengar lagu Iron Maiden. Cukup jantan lah itu bukan?

Memandangkan saya ini bukanlah seorang yang ahli dalam perihal membuat kek batik ini dan untuk menyelamatkan kain batik wan saya daripada menjadi resipi masakan sebab saya tersalah faham perkataan batik pada kedua-dua benda alah tersebut, maka saya pun bertanyakan Encik Gugel.

Ketap ketap ketap. Fap fap. Ketik ketik. (efek bunyi papan kekunci dan tetikus)

Saya masuk satu blog gadis. Ya, gadis. Saya pelik juga, blog-blog masakan yang saya kunjungi sebelum ini selalunya adalah blog makcik-makcik suri rumah tangga dan blog gadis-gadis pula selalunya berkisar tentang mempelajari mengikat shawl afrika, tudung bawal mahupun tudung bonggol unta mirip kepala alien yang kadang-kadang saya syak mereka ada sembunyi haiwan peliharaan untuk dibawa ke kuliah. 

Kadang-kadang menduga akal juga memikirkan berapa lamakah masa untuk mengikat tudung bonggol unta mirip kepala alien tersebut.  Iyelah, hendak mengikatnya satu hal, hendak bubuh kucing untuk diikat bersama-sama pun satu hal. Bagaimana pula kalau kucing tersebut tak duduk diam? Atau mereka siap-siap suntik ubat pelali untuk menidurkan kucing tersebut?

Ah, ya. Saya dah terkeluar topik.




Tiada ulasan

Catat Ulasan